The person who I most LOVE, :')


Hello! I'm COME BACK!! I'm still ME not MEE... goreng? HEHEHE. 


-------------------------------------------------------------------------------------------------


Okay post yang lama ni, ya, yang aku cakap aku tinggalkan blog untuk tempoh yang agak lama untuk fokus exam. Mungkin tahun ni je lah kott aku blogging, tahun depan baru STOP betul2x sebab aku ni nak STPM doe! HIHI. Sekarang aku memang GILA-GILA dah ni memang nak blogging je. *Al-maklumlah aku still tak dapat kebenaran dari my dad untuk KERJA so blogging is my newest job! Baguih sangat lah jadi ANAK MANJA di rumah.. K.. Berbalik pada post sebelum ni.. Malam tu, aku memang terdetik hati aku ni nak fokus, semangat nak belajar sangat! Tapi peristiwa yang paling menyedihkan berlaku. Memang aku tak boleh nak fokus belajar lepas tu. Serius. Dugaan demi dugaan aku terima. Aku tak sangka tahun ni tahun terakhir aku beraya dengan nenek yang paling aku sayangi. Sebak sangat hati ni. Lepas ni takkan ada orang yang duduk di kerusi di ruang tamu sambil tunggu aku pulang ke rumahnya sekiranya aku balik lambat. Lepas ni, tak ada lagi orang yang akan bercerita untuk aku tentang kisah keluarga ku dulu. Memang aku LEMAH sehari selepas tu, tapi kerenah keluarga yang menceriakan hatiku. Terlalu banyak kenangan manis bersama nenek tersayang. Berat sangat dugaan yang kau berikan kepadaku ya Allah. Tapi aku redha. Doakan aku ya. Dia.. Orang yang paling aku nantikan beraya bila HARI RAYA.. Mungkin ada hikmahnya di sebalik semua ini berlaku. Sekarang aku mungkin kuat untuk hadapi semua ini tanpa orang yang paling aku sayang.. Mungkin kerana Allah lebih sayangkan dia.. Al-Fatihah untuk nenekku, MARIAH BT MOHAMMAD, yang telah kembali ke Rahmahtullah. Semoga arwah nenekku ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan dikasihi oleh Allah Amin. :')


Sorryy if aku pernah sakitkan HATI korang eyh, mungkin aku TAK SENGAJA. MAAFKAN aku. '=.=

thanks for read my post ;)

No comments: