SERIOUS, aku memang BENGANG ni!

Sometimes, bila something happen and kita silent saja, tapi orang akan b'fikir kita bersalah dan sebaliknya. Sabar pun sabar lah jugak tapi sabar pun ada batasnya. What I'm trying to say, anything happen to us, just pray to Allah. Allah knows better, right? It's TRUE.  Take a look this*aku bukannya nak mengaibkan orang*


WHAT THE??? ==' Disini aku MALAS nak bagi linknya*kira aku ni 'jahatlah' kan*"Wahai perempuan S*******, sis aku tak ganggu hidup kau pun, so why kau pula yang sibukkan diri nak ganggu hidup orang? Senak perut kah?  Tak perlu lah nak kecoh kat wall kau tu pasal sis aku. Weyh tak ada maknanya nak mengharapkan jantan macam tu. For you information, SHE ALREADY MATURED! So, she knows what happens and she can decide herself. Are you so GOOD to call my sis as STALKER? Owh lupe, so kau bukan STALKER kat blog adek aku lha? 1st hantar guna lha ayat AWAK2 then last ayat 'AKU KAU', what happen huh? Please lha, jangan sibuk jaga tepi kain orang boleh tak? Kau tu tak tahu ape-ape okay, DON'T EVER PRETEND LIKE YOU KNOW. Stop disturb my sis. GET YOUR OWN LIFE, PLEASE? Perlu ke nak nasihat orang kalau kau sendiri pun.. Blog kau pun.. Haihh, malas nak cakap, fikir lha sendiri... AMARAN untuk kau: JANGAN FIKIR GUA GOYANG BILA LU UGUT2 SIS GUA! Ayat kau tak boleh blah lha weyh: 'JUST WAIT AND SEE WHAT I'M GONNA DO!*tak perlu berlagak bagus lha, kau dan aku sama sahaja, HAMBA ALLAH juga!*'"

To S*** A****, kau ni kenape? Goyang ke der? Kau yang BERSALAH, kau nak SALAH kan ORANG. Cakap macam KELING lha. Kau nak kecoh, GUA TAK KESAH la DER! Tapi AGAK-AGAK lah. MEBURUKKAN ORANG tu dah LEBIH der. Just admit lha ape KESALAHAN kau. Ni nak hantar orang back up bagaii. Penat seyh nak layan. Setakat msj kat kau untuk tanye je, tu pun nak KECOH ke der? Wa PANAS tengok orang macam lu ni. Wa SENYAP lu KECOH. ADEH, gedik sangat lha kau. Bulan Ramadhan baru je HABIS der, jangan buat T*** lha. MENGGELABAH sangat lha kau der. Ehh SIAL la, TUIHPUIH" 

Dan kepada lelaki Capital A, "Silalah angkat kaki dari hidup sis aku. Even sis aku tak BENCI kat kau tapi aku BENCI kat kau! Nak scandal pun AGAK-AGAKLAH BENGONG! Damn!"
Act, aku tak ada PERASAN bila tengok semua POST mereka ni tapi agak TIDAK MEYENANG KAN APABILA MEMBURUKKAN PIHAK YANG TAK BERSALAH. Elok-elok aku DIAM pasal kau, kau pulak buat BISING kat WALL KAU. HAMBEK NI! Aku taknak cakap lebih kat sini. Setakat cakap je TAKKAN BUAT tapi BUAT juga, baik takpayah cerita lha. K, bye!






thanks for read my post ;)

No comments: