Eid's Party!

Assalammualaikum READERS.
HEHE, tajuk nak menipu je ye~ Party las sangat, act JAMUAN. HEE~ 
Hari ni pun dah terjadi something yang FUNNY depan sorang senior FORM 6.
ADUYAI MALUNYE! HAHA, sure takkan dilupakan. GELOJOH ni. HAHA.

*yat, ko TIPU ni! Kite sama TINGGI, kan? haha :P



Wokay ni xadil! Aku dah terperasan something in this picture, GRR!
Pahal aku KECIK sangat plak ni! PERGHH! TAK ACI!*macam budak-budak je, HAHA* TAK ADIL ni! PLEASE bagi advice for improve my health. HEHE, ni aku ambil dari FARAH kat FB. So, credit to Farah, HEE~ *Nnti2 la aku upload yang ORIGINAL dari aku okay, MALAS. PENAT act~ SALAM.


thanks for read my post ;)

2 comments:

Zaza Zafran 귀여운 said...

suka kalau ada jamuan..huhu mkn free

YAYA WUCHY said...

HEE~ sama la. Boleh makan BANYAK2, kih3 :D