Their so annoying!

Tumblr_lovge0ataq1qdw1bro1_500_large
Source: HERE

Weyh makcik*mmg muka kau muka makcik pun. Sebaik-baiknya kau sayang dia dengan ikhlas dan bukan sebab rupa parasnye dan jangan kau sakitkan hati dia. Dah dapat yang baik nak yang lebih baik. Hadoiii. Jangan nak terlalu selfish sangatlah makcik! Aishh! Mentang2x lah dia tu kaya, kau pun dah rambang MATA! Lepas tu buat keputusan yang terburu-buru, kau nak TERBAIK je kan tapi diri kau tu aku rasa yang TERBURUK je la setakat ni. Memang hidup kau takkan COOL la kan. Bye.

thanks for read my post ;)

No comments: