Super Bass


To Her:
HELLO! Jangan DEGIL sangat boleh? Jangan BERLAGAK BAGUS depan aku boleh? Selagi aku boleh sabar, aku SABAR. Kalau dah tak boleh, aku TENGKING je. Faham-faham je la yang aku memang tengah MARAH. Tak perlu pakai baju yang SEKSI2 sangat lah kan, kalau diri kau tu dah naturally TERSEKSA! Tak perlu nak buat memek muka yang bajet CUTE and TAK SENONOH kalau dirikau tu dah memang HODOH. Dan tak perlu nak tiru gaya dan permikiran orang lain lah kalau kau sendiri dah TAK MATANG. Be yourself! Tu pun nak kena bagitahu ke der, sendiri mau ingat lah! Tak perlu nak kejar POPULARITI and HOT kau tu! GTH la! Aku tahu aku tak layak nak KUTUK kau tapi sekurang-kurang nya kau kena sedar sebelum orang lain BENCI kau. Bagitahu je, aku KESIAN kat kau. Budak-budak lain dah start MENGUMPAT weyh, aku diam je. Aku memang malas MENGUMPAT, taknak menambah DOSA ==' Malas nak jadi BATU API. Dah aku STOP SINI JE LAH. Bye. CHECK OUT THIS GUYS! LIKE IT!

* sorry bukan kau,
Dear, MUAH HAHAHA

thanks for read my post ;)

No comments: