4521605054_ca67e884ca_z_large
Source: HERE
Dad!! Kan aku dah cakap dah, jangan menyombong sangat! Tengok! Dia dah pergi PARISSS! Kite, pernah ke? Yang sedihnya sampai hati dia pergi sorang sorang?!! Huwaaa, kalau lah dah jadi awek dia, mesti dah dapat ikot sekali! Nak ikot! Batak betullah aku kalau tengok member dapat pergi Paris tu! Alaaaa, siapa sangat lah diri aku ni kan. Tapi! Ishhh, takpuas hati weyh! Menyesal! Arghhhhh! Weyh, aku rasa nak tumbuk je muka mamat tu! Hensem sangat! Ayattakbolehblah! HAHAHA! Ko cepuk je! Haihh, sudah la, jangan nak BERANGAN PARIS SANGAT LAH KAN> =..=

thanks for read my post ;)

No comments: