MYBESTFRIEND





Serious aku rindu SarahMansor, IraConet, WawaDelina, Eugene and semua lah yang belum jumpa lagi. MISSYOUALL. Rindu wall-ing. Tapi maybe skrg dah jarang dapat online pesbuk, sebab sibuk. Even berblogging ni pun aku tak sempat nak tengok pesbuk, and hanya fikir blogblogblogblog. Ape citer la pesbuk aku tu. Hurm. Aku pun rindu kawan aku kat Johor. Fara, Alia, Anum, and others la. Tapi aku lagi rindu kawan terbaik aku, MASTURAH BT MARZAN, serious aku sedih sangat tahun lepas. Even aku balik JOHOR pun masa tu, aku tak sempat jumpa dia. TERSANGAT SEDIH. Mas, miss doe masa kita tukar-tukar chocolate, even macam keanak-anakan perangai tu, HAHA. Mas sangat baik dengan aku even aku macam SETAN masa tu. Aku takpilih kawan. Aku tak kesah, asalkan ikhlas berkawan. Dan yang penting jangan pernah lupa contact aku even RAYA or BIRTHDAY aku, sentiasa ingat aku. 
Mas, IMISSYOU♥ 
*tsktsk, aku macam nangis dah ni, ADUHAI

Assalammualaikum

thanks for read my post ;)

No comments: