I can't approve him, sorry =(

Pimple! IHATEYOU! Arghhhh! Serious tak selesa tapi kena biasakan juga! Today aku rasa kepala aku TINGTONG sangat! Entah kenape, semua benda yang aku buat, tak kena dengan aku. Malangnye harini buatku. Aku rasa somthing yang mengganggu. =( Erm aku pelik lah dengan sorang mamat ni. Dari sejak hari aku kemas kelas lagi, tapi aku tak tahu nak citer or tak. CITER or TAK? Huh? Okay lah citer sje lah, bukannye dia baca blog aku pun. HIHI. Adelah sorang mamat ni, aku pelik sangat dengan dia. Aku taknak lah orang cakap aku ni perempuan yg cepat PERASAN. Kadang-kadang ape yang dia cakap tu berkait dengan aku. Walaupun aku terasa, tapi aku takkan dan takpernah akan bertanye pada dia siapa yg dia maksudkan tu. Tapi serious, hari-hari dia cakap macam nak .. But aku memang tak yakin dengan dia, aku pun tak  OKAY AKU KAN DAH CAKAP AKU BETUL-BETUL NAK FOKUS PADA STPM EVEN LAMBAT LAGI =='. Yaya, FOKUS STPM! Dahlah result kau teruk, STRESSnya! YAYA KAU IGNORE JE LAH, EVEN RUGI MACAM MANA PUN DAH NASIB KAU. MEMANG TAKDA REZEKI, redha sahaja la. Kalau lah dia rajin baca blog aku ni, itu kan BAGUS even tak jadi FOLLOWER pun. Kalau boleh aku nak dia tahu aku tak boleh terima dia saat ini, sebab aku taknak buat kesilapan untuk future aku. But, if my result looks stable and i feels OKAY, I'll approve you as myfriend. Ecececeh, POYO lah! HOPE HE CAN UNDERSTAND ME, PLEASE....

thanks for read my post ;)

No comments: