Aku takboleh nak tidur cepat doe! Oppss! K, assalammualaikum readers! Yeay! Jom Shopping guys, siape mau belanje saya? ESOK KAN CUTI! Okay, jangan harap, orang lain pun raya jugak! Kau ni yaya, KECOH! Bila esok cuti, Me: "Dad, sok SHOPPING eyh" Dad:"Yelah, OK". HOHO, can't wait! 
To my lovely friend: Aku sedar aku ni memang dah banyak berubah, aku minta maaf kalau perubahan ni menyakiti hati kau kawan. Manusia memang takkan pernah lari daripada buat salah kan? Begitu juga dengan aku walaupun tanpa disedari telah menyakiti banyak pihak yang menyayangi aku. AKU MINTA MAAF! Akibat tekanan dan masalah, aku agak terpengaruh dengan keadaan sekeliling. Aku mula susah nak terima pendapat, teguran dan nasihat. Maafkan aku. Nak atau tak terpulang kat kau tapi aku ikhlas minta maaf ni. Okay, ni semua untuk kau dan kau semua lah. Aku memang tak ada niat nak balas dendam or apa-apa sahaja lah anggapan korang terhadap aku tu sebenarnya tak betul pun. Tapi aku pun tak tahu apa anggapan kau pada aku ni. Dan yang paling penting aku cuba untuk jadi diri sendiri. Tapi k-pop tetap k-kpop lah, jangan halang yang tu. HIHI HAHA HUHU HEHE HOHO Err kay papai, bai, kbai, good night readers Okay aku rasa aku ni suka MEREPEK lah! Termasuk semua yang aku taip ni, HUHU. Assalammualaikum.. Lagi satu! SELAMAT MALAM, lol. HAHAHAH! I LOVE GOOD READERS

thanks for read my post ;)

No comments: