loseyourpride:

pratfall:
 W/S (by pleasant to listen to)
(Source: Here)

Aku rindu kampung aku, kat t'ganu tu.. Aku suka merayau kat situ, lagipun kat situ suasananye sememangnye suasana di kg yg sebenar.. Tak macam skrg, kg yang aku tengok kg skrg ni pun dah macam bandar je.. Org cakap aku ni xbersyukur and okaylah kg aku dekat je, kat sini pun ada. HELLO! Bukannya tak bersyukur tapi cuma rindu suasana kg sebenar.. Dengan sawah padinya, then udaranya yg segar dan bersih.. Pastu nyaman, damai, tenang and suka dgn alam semulajadi. Hurmmm.. Kalau kat kg dulu, aku bangun pagi tolong and tengok nenek aku nak buat apa.. Waktu yang paling best, dalam bulan puasa la.  Masa nak berbuka puasa tu, separuh drpd keluarga yg lain duduk kat depan tv.. Tengok tv, ramai2x baru lah BEST! Aku suka berbual and tengok kak Ecah, meriah bercerita. 
Dad, aku nak balik kg jugak! :(


thanks for read my post ;)

No comments: