MASAKAN SAYA TERUK


HELLO READERS
 Di pagi Sabtu yang cerah, aku dikejutkan oleh bunyi amel meminta-minta aku untuk bawanya keluar. MIAO MIAO, OUCHH SAKIT TELINGE! Serta bebelan ibu yang menyuruh aku bawa pakwe kesayanganku itu keluar serta adekku yang membebel kerna tak sukakannya. HAHA, ayat bermadah yang paling teruk aku buat, haihh.. Need some BM from Cikgu Ruzi, HIHI. :D. Okay tak payah cakap bermadah-madah ler, FULLSTOP. Today, aku dah buat something special untuk mom, YEAH, akhirnya berjaya masak mee*ape ntah namenye tu* OKAY TERLUPE DAH NAMANYA>>BAGUIHH LAH<HIHI. Tapi yang specialnya, Yanti dapat gak lah merasa masakan aku harini, HIHI. Tak tahulah sedap or tak, tapi mom says very good, HAHA! Ni bukannya kali pertama aku MASAK tapi ini merupakan MASAKAN yang kali pertama aku masak. Means kali pertama aku masak mee ni la, lain makanan dah biase eyh.. *ececeh, berlagak kau eyh, KUIKUI~

PERHATIAN: ROTATE KAN KEPALA ANDA DAHULU, HEE~






Sambil itu kelihatan Amel yang masih tak puas hati nak keluar dengan aku lagi, HEE~




JENG JENG, DAH SIAP PUN! :D

Okay tu je aku dapat tunjukkan. Gua memang tak reti manghias2x makanan tetapi gua reti lah jugak memasak, kan kan? Sorry der, gua dah lupe cara-caranya. :D Nanti2x je lah gua citer eyh. HIHI, bye2x. Assalammualaikum..




thanks for read my post ;)

No comments: