Fast-ing

Sumber: Tak dapat diketahui, hehe.

Kawan aku: "Ya, baru je sehari kau puasa dah dapat demam? Law demam sekejap xpe tapi ni ni dah nak 3 hari ni weyh". Aku: "Takpe la, DUGAAN>COBAAN*padahal, blablabla* Dah nasebbbbbb!" Omaigod! I got FEVER! Ewww, ape lah aku ni, GEDIK sangat. HIHIHI. Ni la padahnye menegur orang demam. Semalam aku tegur Huda, "weyh nape kau g sch? Kau kan demam, nanti bawak penyakit kat aku doe". Haiyoo, jahat kan aku ni. kan dah kena demam balik. Biasalah kan, bila nak puasa ni macam macam dugaan datang. Tapi aku kena lah kuat, sampai bila aku lemah and mengalah je. Tapiiiiiiiiiiiii, ni akibat aku tegur orang demam bukannye sebab lain... Harini aku tak dapat nak puasa, xsempat nak baca niat, xsempat nak bangun awal, blablablabla.. Sobsob, aishh, meyesal pun tak guna. Hurm. Hati: "Ya, tu alasan kau je kan". Aku: "Errrrr, bukan la. Aku betul nak puasa ni, saje je tapi dah nasebbb aku tak dapat nak berpuasa, biarkan saja la.."*mmg betul punss. Today, I've exam. Sebab tu la, aku nak puasa. HIHI. Banyak buku yang aku baca tapi mantul gak otakku ini. Haihh, tapi ada jugak lah yang aku ingat sikit sikit tu... Okay lah, aku xde nak story pape lagi. Banyak nak cerita ta[i otak dah buntu. Sorry guyss, nanti aku story lagi okay. Muahmuahmuah. HAHA*gila la aku ni*

"Ya Allah permudahkanlah aku menjawap soalan peperiksaan harini. Amin."
Guys, doakan aku jugak ye, HIHIHIHI :D 

thanks for read my post ;)

No comments: