Assigment, make me feel bored!


Tumblr_kqi7mwbnt81qzbnmqo1_500_large
(Source: Klik Here)

Hoho, pagi makan BCG, petang pun makan BCG.I love it, THANKS DAD! HAHA, memang BERLEMAK lah kan kalau tiap2x hari dapat makan. Okay straight to the point, now we talk about my assigment and what gonna happens for this week. Minggu ni je, aku asyik merepek je. Tak kiralah, PSV, PP or subjek2x yang lain, semua sama je masalahnya. Bila dah kena present something untuk PP ni, hope tak ada lah soalan yang merepek diajukan pada aku untuk hari ini, huhu~ I means xde lagi perkataan "La or Lah" kan. nanti tak pasal2x kena BAHAN pulak kang. Makin lama, aku ni jadi makin teruk. Assigment and note pun berlambak tak tersiap lagi,bila absent tu makin berlambak assigment aku. Assigment2x, kau memang CINTAKAN aku kan, takpernah jauh dariku. Perghh, tension! So again, bye2x FB ya. Blogger, oh no, I can't stop blogging. Not ready for stop blogging yet =P
Assalammualaikum.

thanks for read my post ;)

No comments: