SYAIRAH!


Sorry la, aku malas nak rotate2 gambar, apatah lagi edit.*teleng kpale nak tengok*
Aku lupa nak cakap*LUPA LAGI, PERGHH BANYAK KAU MAKAN SEMUT DOWH!* Haritu aku ada jumpa Syairah! HEHE~ First2x jumpa tu aku yg tetibe matang boleh jadi KANAK-KANAK bhaii, HAHA. Macam ape je aku ni, aduii sakai betul, mmg klaka kalau repeat balik ape aku buat depan dia, aduyaii. Memang xleh kawal diri der bila terjumpa kawan lama. KAU COMEL LA IRA.Tak macam aku ni, dah berkedut2x muka, HAHA. IBARAT MACAM NENEK UMUR 70TAHUN, HAHAHAHAHAHAH. Okay ah habes gelak, baiii~

thanks for read my post ;)

4 comments:

syairah said...

syairah mana ni ~
kte ni mudah perasan kakau ada org sbut nma ira , hehe

YAYA WUCHY said...

Ececece, buat xtahu pulak.. Awak le yg comel tu, seriously. HEE~ :D

syairah said...

haha . tima kasih ye . terbangga lak =)

YAYA WUCHY said...

sama-sama, HAHA. :D