OHHHH KOMIKKU!!!!!!!!






truthly, aku mmg m'harapkan komik ni!! xD





HELLO, ♥♥
Ini adalah KOMIK2 yang aku teringin nak bace, cam budak-budak kan?
Asyik nak bace komik je, shengal la tapi yaya dah kawal tahap komik uh pada magazine!
Time kecik-kecik je suke bace, bila da matang sket ni aku da mula kurangkan.. HAHA.
Tapi baca komik uh, kadang2 ada kebaikannye untuk melukis dgn kreatif skali..
Memang minat melukis tapi.. HUHU~ 

Entahlah maybe dah tabiat aku sejak dari kecik agy, lukis dan wat komik!
Hahah, aku BOSAN bace komik yang endingnye cam kanak-kanak!
Err, rindula time ckola rendah dulu-dulu, time buad komik uhh..
Aku bebas nak lukis ape-ape je,  hee..

Dulu time sk rendah, aku selalu lukiskan komik utk sorang pompuan ni..
Hari-hari dia suh aku wat komik, katanya nak bace bila bosan..
Yaa, aku memang happy sangat buad kebaikkan(shengall)
Tapi lukis komik uh telah membawa gelaran aku pada "k****n"
Hahah, bodoe la! Orang call aku cam uh, aku wat bodoe je! HAHA
Yang paling aku jadi tak suka time dorang call aku cam uh depan parents!

Tapi sekarang dah jarang aku dapat baca sebab kesuntukkan masa untuk baca.
Kalau aku nak beli pun mesti ada orang marah-marah.
Sebab mereka taksuka KOMIK, HEHE~
Lantak lah weyh..

BERBALIK TOPIK TADI~
Haih,, semestinya KECOH la tpi masa uh kat sk rendah..
So, xde lah memalukan sebab pelajar sk rendah je..(i think la)
Memang aku marah sanad kat dak uh, tapi xde gunenye la!
Hurm, aku ni memang .... ERRRRRRRRRRRRR, shengallll!!
Okea larh, awak-awak suma perhatikan je la komik uh, 
sebab xdapat m'belikan utk kamu semua, sorry..  


Bru je semalam mummy bru je bawak g shopping
Hurm, tak dapat la nak beli komik uh sbab wet da abess,
Sedihnyer, walaupun dapat pergi shopping nan mummy
[nakgaknakgaknakgaktapimummysaiddd"takbolehsayang"] =( 

thanks for read my post ;)

No comments: