Kata-kata terakhir untuk kawan aku yg sorang ni~ =='


Sombongnye lah kawan aku sorang ni, haihh. Xpe lah, aku pun faham dia sibuk memanjangggggg.. Dah study la katakan. Tak kesah la weyh, tu hidup dia bukannye hidup aku. Ape yang penting aku xkacau dia pun, kankan. Ruginye aku dapat kawan macam kau. Lupa daratan, haishh! Nak marah mybe xperlu sbab xde untungnye aku nak marah dapat kawan macam tu. Apelah yang nak dibanggekan sangat dengan bofyie kau tu? Haihh, rsenye dah banyak kali aku mengeluh disebabkan kau. Aku pun taktahu weyh, aku takharap kau bagi aku hadiah pun. Cuma nak kau ikhlas kawan dgn aku je, tpi tu DULU, sekarang HOHO XDE MAKNENYE WEYH! Hope kau bahagia lah kan dengan hidup kau tu. Hurmm, baik aku xkecoh2 lagi la dgn kau.. Xde gunanye kalau kau sendiri pun xingin nak berkawan kan. Bek aku duk jauh2 dari kau. Aku ni jenis malas nak gaduh, so diam kan sje la. Daripada aku marah2, maki2, baik aku solat, dapat jugak pahala. Cuma kesal la kan dapat kawan macam kau. Aku pun takkesah sangat kau taknak jadi member aku or nak kutuk2 aku tapi janganlah kau hiraukn sahabat2 yg paling baik dgn kau tu. Aku kesian tengok dyorg sedih. Tu je, baii~

thanks for read my post ;)

No comments: