Teacher's Day! :'D

Happy Teachers Day

Happy Teacher's Day! Best sangat p tengok Majlis Hari Guru kat sekolah! Masa pagi tu memang best sebab tengok cikgu nye nyanyi, tngok baju cikgu, Pink GITU! Panas memang lah kan sampaikan aku tertidur sekejap. Tetibe Huda sergah aku, alaaa, aku tengah sedap bermimpi ni! Kacau lah, LOL aku ni, HAHA! Pakai tudung pun dah takbetul jadinye, mengantuk punya pasal la ni... Takpe, apepun terimakasih sebab 'kejutkan aku' ye. HIHI. And paling best, aku jumpa kawan aku, Azura! YEAH2x! Then, Cikgu Sahar dapat jugak aku tegur sapa waktu pagi tu. Yelah, dari hari pendaftaran tu lagi aku tengok je muka dia macam marah so tak berani tegur. Porahhhhh, takguna betul budak ni! HEHE. Sayangnye aku tak dapat nak bertahan sampai majlis tu tamat. Mana taknye dah 2 hari berturut aku asyik kena penangan air-cond kat KKKL tu. Sejuk gilax! Lepas belajar kat situ, aku pun p la tengok cermin, perghh bibir aku pucat, hitam macam orang nak mati. Minumlah air mineral sebab nak cukupkan oksigen balik. HAHA. Kalau makin pink takpe lah kan! Ceitt! Kesitu pula, HAHA!Err, ni dah lari topik weyh, okay sambung balik! Aku nak bagitahu kat cikgu yang badan aku ni macam nak demam tapi takpe lah nanti susahkan cikgu je. Tadi memang macam nak demam and munt** je, so decice untuk balik je la. Patutlah aku mengantuk semacam~ Mataku pun taknak pakai cerminmata. Ira ada tanya kenape tapi aku sempat senyum je sebab nak basahkan muka, ngantuk semacam. Lagipun tengok ramai yang dah keluar awal dari sekolah so keluar je la. Nak bagitahu kawan, mybe xperlu kut. Kalau ada yang faham okay lah, kalau yang tak? Haihh. Lagipun aku belum kenal sangat semua pelajar kat situ. Maklumlah baru 1year4month aku sekolah kat situ. Terpaksa la jugak balik. Kalau difikirkan balik memang nak tunggu majlis tamat lah kan tapi nak buat mcm mana badan pun serba tak sihat. MAAF YE CIKGU~ Nanti demam tak pasal2x aku nak telan ubat, ERGHH~ Malas betul!

thanks for read my post ;)

No comments: