Salah aku ke?



Hurm.. tak tahulah kenape asyik ada ja orang nak marah aku. Aku cuma gurau je, haihhh*mengeluh je aku ni*. Maybe aku xpatut tegur dia lagi, kang xpasal2 kenal cepuk pulak. Kalau dah jadi macam ni aku give up nak berkawan lagilah. Tegurlah aku kalau aku salah cakap, aku bukannye jenis yang kecoh2 okay! Kalau xnak kawan dengan aku, FINE! Lepas ni aku dah malas nak terlalu peramah sangat, nanti orang salah faham pulak. Tapi sifat aku memang macam ni, walaupun orang tu yang salah, aku pulak yang tetiba rasa nak mengalah je dari bergaduh. Macam aku pula yang bersalah, bukannye aku takut ke ape tapi sebab aku xsukakan gaduh weyh! Kau gaduh then menang macam mane pun tetap menunjukkan kau tetap salah, tahu? 
"-Gaduh-, please go away! Don't disturbed me anymore, I hate you!

thanks for read my post ;)

No comments: