sangat benci wooo :'(



Haiyaaa! Saya mau nanges maaa, saya sedih tengok momo saya. Saya paling tak suka tengok Momo sakit. Momo saya; jatuh + sakit =jatuh sakit!! Dia asyik tido je, tak makan, tak memekak, dan tak banyak bergerak. Dia tak makan, tak banyak bergerak dan tak memekak tu sebab badan dan mulutnya sakit. Sebab baru jatuh dari bangunan tingkat 2, petang tadi.. Huuu, :'( Saya baru sedar dia dah jatuh, tu pun lepas tengok dia tetiba je ada kat bawah*bengong punya tuan* Saya sedih, tengok mulut momo saya luka! :'c


 "Momo, cepatlah sembuh, saya sedih tengok awak sakit. Momo, makan banyak tau, saya tak suka awak kurus. Momo, gembiralah sikit, saya tak suka tengok awak duduk diam. Sebab saya suka tengok awak bising, memekak, dan makan banyak!  Itu menunjukkan awak gembira!*yeke gembira?* Saya tak suka awak sakit, sebab itu buat saya sedih. T.T. Huuu... Momo, lu memang suka tengok gua sedih kan?"


*Err! Maaf, saya terlalu sayangkan binatang

thanks for read my post ;)

2 comments:

sarah mansor said...

sabar ye yaya . nanti dah lama dia okay lah tuh . kesian yaya T.T

Jannah Miho said...

saba ye dear :)