Eugene Again!

Online pesbuk sambil baca entry Blog Serius yg best ni, tetiba je aku teringat pasal sis Eugene. Malam tadi dia online, so aku dapat IM dengan dia. Tanya khabar, bertukar-tukar gambar, maklumlah dah lama aku xtegur dia.Bila tengok gambar dia baru-baru ni, aku dapat katakan something yang aku rasa pelik, kut?


I'm just can say:
Eugene, you looks so ELEGANT!
Aku rasa dia dah boleh jadi model lah, huhu.


Guess what I can say, you looks so cute, dear. yeah!
HAHA, yeah. aku tahu "BETERABURRR AYAT"

Ni je yang aku boleh tunjukkan. Tapi broken eng. la weyh... Tapi akhirnya dia faham jugak kan? HEHE, ayat lain tu.. Aku just boleh cakap SECRET la weyh, tu ponn nak citer jugak ke??


Last2, time aku nak offline tu, aku bagi adik aku ni lagu si JB. Dia pun agak happy dengar lagu tu.. Tapi aku rasa maybe lagu ni sesuai untuk dia, FFTL by CC. Aku pun xtahu kenapa tapi aku macam feel something happens to her, errk? K, bubye dear.

thanks for read my post ;)

No comments: