wahh, my cleanerlah

Boreddd



SUNGGUH BOSAN!
sebab ape? sebab aku tak dapat nak buat ape-ape kerja,hari-hari asyik mengadap lappy je.duduk kat umah tak buat ape-ape.cuma tolong mak di dapur tapi dapat ke ape-ape upah? aku nak upah,aku nak simpan untuk keperluan aku. kalau tolong buat mom je,bila masa nye aku boleh berdikari? sungguh membosankan. aku nak keluar, boleh ke keluar?aku boleh jadi gila weyh. kalau tak buat kerja bermakna aku akan jadi malas, lepas aku malas, aku jadi tak cergas, then otak aku pun tak cerdas kan? aku nak amek lesen,mom kata xboleh.aku nak kerja,dad pulak xbenarkan.aku nak keluar hang out,mom & dad sudah tentu xkan bagi,aku nak bersukan ade pulak guard kat luar rumahtak kan nak bagi guard tu tengok je? habis tu, aku nak buat ape? takkan duduk diam je. aku jenis tak boleh duduk diam.kau rasa kau boleh tahan ke, hari-hari bangun, makan, buat kerja umah,
then tido balik??


But nowww.. 


I'm happy back! *Patutlah pink kau menyerlah gitu Sebab harini momo dah buat aku happy. Kenape, dia buat ape? kerana harini aku dah buli momo,aku mandikan momo,habis basah kuyup badan dia.kelakar betul, dia mengigil semacam je,tapi time dimandikan, sikit pun momo tak sentuh aku tak luka @ calar pun.Baik betul kucing aku ni!lepas mandikan momo aku keringkan badan dia.dengan hairdryer & kipas. Hahahah, mesti dia rasa sejuk gila kan? kau nak tahu??Bau momo wangi gila weyh, maklumlah guna frikies! sorry la aku tak sempat nak catch time dia belom mandi dan time dia mandi. Tapi lepas dia mandi aku ada catch.tengok, aku jaga dia baik-baik.aku tak pukul dia pun,walaupun dia pernah lepaskan geram kat aku, sampaikan sekarang parut tu masih tak hilang! ouke, mari kita tengok sama-sama momo selepas mandi. weee!

~keadaan momo selepas mandi~



ololo~ sangat comel kan??
gambar diatas xguna edit okea, sila faham itu!
use webcam lagi, yeah that's true!
yeah, this is my cleaner!
*ceh, jangan batak sangat lah =.='
*you so sweetlah!!

"Momo, kau jangan lari dari rumah yee!"

**naseb bek aku tak simbah si momo
ni je dengan air panas, okey, chow lu!

thanks for read my post ;)

1 comment:

aNnE said...

hahak comel lak kucing ni..hehe