maadu

Photobucket

Ehh? kenapa ada gambar BOF ni??
Hairan kan?? Whoaa, happy gile lepas tengok citer yang best iaitu BOF. Apa BOF tu? Boys Over Flowers lah. Alaa, movie korea yang top gila tu. Bila tengok balik memang rasa terhiburlah dengan gelagat Geum Jandi dengan Gu Junpyo . Asyik bergaduh je, kelakar! Haha, yaya tahu korang akan katakan yaya kolot & ketinggalan zaman betul, kan? Yaya xpernah kisah pun! Hahah, gurau jelah!:P Yaya selalu klik kat maadu je, tapi kadang-kadang kat tempat lain(rahsia lah, xdapat nak bagi tahu).  Kalau korang ni jenis suka & gilakan korea, kena tontonlah. Okea, yaya malas nak berleter panjang-panjang, nanti korang penat pula nak membacanya. Hee, bye-bye!

Sangat suka gambar ini!


Romantiknya, :P


Dan ini!

thanks for read my post ;)

No comments: