H e l l o 2 0 1 1


Yeah, HAPPY NEW YEAR!! That's why aku pilih lagu ni, BEST!! *besar punye,hi3 Aku nak pertingkatkan azam & semangat baru untuk tahun 2011. Haih, tahun ni banyak perkara buruk berlaku so aku berazam nak ubah semua itu. Aku nak perbaiki segala kelemahan aku ni, I'm serious. Aku tahu korang sakit mata nak membace post aku ni. Yes, semestinya berkaitan dengan my family & all my friends. Hope I can do the best for this new year. Happy sangat(xtahu kenape) dan aku berazam :

Pertingkatkan kemahiran seni aku tu(study)
Nak berikan lebih tumpuan kepada masa depan
Tak inginkan pergaduhan & wujudkan persahabatan yang lebih baik
Tak mahu hampakan & always dengar nasihat daripada parents(wajib)
Ubah & kawal tingkah laku yang buruk ni(supaya xmenyakiti orang lain)
Perlu banyakkan makan daging(love steak)
Nak gemukkan momoku(harus)
Tak mahu lalai @ gopoh lagi dalam sesuatu perkara(selalu panic)


 Serious, aku memang nak berubah!
Aku harap korang pun dapat successkan azam korang okea,
Good luckk guys!!
**banyak lgi azm tpi mls nk taip

thanks for read my post ;)

No comments: