FEVER =((

Takkkkk sukeeeeeeeeee!http://www.emocutez.com Dah 1 minggu demam yang yaya hidapi tetap tak hilang. Nape demam berturut-turut ni?? Hari ini dah sembuh, esok virus tu datang balik. Macam tu lah kemudian harinya. (terfikir sesuatu)Adakah ini PETANDA bahawa... Ishhh, tak mungkin lah. Okkk, bebalik kepada fever tadi. Pagi-pagi buka peti sejuk cari ubat tapi.. Hari ini ubat demam untuk yaya da habis stok jadi haruss ke market(klinik) untuk mendapatkan barang & perkhidmatan (macam Ekonomi Asas pulak). Kat klinik tadi masa nak balik ada mamat cina tu pandang yaya jee, heran gak tapi hehe terpikat pulak(hensem sangatt). Tapi tak tahu ape sebab dia pandang yaya. Maybe sebab yaya COMOThttp://www.emocutez.com kutt, kih3. Biarlah dia nak pandang ke ape. Cuma pandang jee, tak buat pape punn. Alaa, yaya ni macam budak kampung, selekehh je, pastu comot, sape lah nak tengokkan. Terasa nak makan SUSHI pulakhttp://www.emocutez.com,HAHA(apelah yaya ni ketawakan diri sendiri pulakk)
Tapi for you fever @ virus,
HOPE FEVER GET AWAY FROM ME, SHUH3! 

thanks for read my post ;)

No comments: