blurrr~

#1206 - I'm So Bored ! -   Kwanza - African Male Lion by CANON DIVA

Sengall, kalau lah cat aku buley wat macam tu, perghhh, gila otak aku. =`
Boringnye lah duk diam tak buat ape2x. Nak buat jahat dah xbuley lagi, dah stop. HIHI. Hey geramnyee, tengokk kawan2 da pegi dan dapat kerja. Ishh, aku?? HAREMMM. Entah lah, duk diam je pun bosan  gak. Aku da malas nak duk rumahh je, nak buat kerja lah(hyperactive betul) ><. Bukannye ape aku nak + duit poket untuk sambung belajar nanti then boleh tolong mom nak kirim ape2x brg. Ahad ni member aku ade gak ajak hang out, tapi camne lah aku nak cakap kat bapak aku. Kesian gak sebab member tu da nak g PLKN. Maybe lepas ni dah tak jumpe lagi. Aku dapat perrgi yang ni pun jadi lah. Kalau kerja pulak aku buley gune untuk shopping bagai, heeeheeee. Dapatketaaak,dapatkeeetak,dapaaaatketak?? ;c


thanks for read my post ;)

No comments: