Back to be a "Little Girl"



의 아❤



 she says: ellooo! 

의 아


Okea ke gambarnye??  SIAPAKAH?
Aku la doe, time uh aku baru je nak cukup umor 6 tah0n..
Time ni ucu aku yang suh posing cam uh, kalau pakai gaya sendiri
 hancorr sbab I'm really not good to be model.. YARKHH..
Kalau aku guna gaya aku sendiri mmg gaya cam robot je la, xcantekk.
Adess, lupe lak. Itukan time aku kecik lagi yang masih tak taw ape2, err..
Ni kat umah nenek aku kat selangor, uwh best gilax jadi dak tecik..
ckp la ape un, aku tak kisah.. Muka aku uh memang tak comel dan burok kan?
Ada aku KESAH? Yang penting adalah nilai hati seseorang itu, dan bukan dari 
sikap, harta atau paras rupa. Kalau perangai bek tapi ade berniat burok, memang xberguna un.AKU pun jahad gak tapi itu DULU, sorry.. (eceheceh berlebih2 pulaa aku ni..)


**sorry pic aku memang burok
aku memang xpandai edit2 ni
=) , okea byeee

thanks for read my post ;)

1 comment:

yaya said...

my sis said my pic so funny, xD